Service

Heeft u vragen of opmerkingen over een specifiek product of wilt u schade of gebreken van producten melden? Neem dan zo snel mogelijk contact met ons op en wij helpen u verder!

Verzamel zoveel mogelijk informatie over uw probleem en verstuur dit in een handig formulier direct naar onze customer support afdeling. Zij nemen uw service aanvraag in behandeling en nemen zo snel mogelijk contact met u op!

Vul hier het formulier in: Service aanvraag

FAQ

Waar kan ik het artikelnummer vinden?

Het artikelnummer staat altijd vermeldt op de orderbevestiging. Kunt u deze niet meer achterhalen? Op de onderkant of binnenkant van een product staat het artikelnummer ook vermeldt.

Kan ik meerdere foto's uploaden?

Op dit moment is het helaas niet mogelijk om meerdere foto's in één keer te uploaden. U kunt wel zelf meerdere foto's maken en deze samenvoegen in een pdf-bestand. Dit pdf-bestand kunt u dan in zijn geheel uploaden op onze website.

Is er een maximale termijn voor het melden van schade of gebreken?

De garantietermijn zal per speciek geval kunnen verschillen. Desondanks horen wij altijd graag wanneer iets niet goed is. Meldt het daarom altijd aan ons, dan zoeken we samen naar een geschikte oplossing!

Kan ik via dit formulier ook wijzigingen in bestellingen doorgeven?

Daar is dit formulier (momenteel) niet voor bedoeld. Wilt u wijzigingen in gegevens of bestellingen doorgeven dan verzoeken wij u graag direct telefonisch contact op te nemen met de betreffende account manager. 

 

 header-service-pagina

 

Meer weten?

Back to top