Deel deze pagina

TwitterFacebookLinkedIn

Vodafone

Why

Bij Vodafone Amsterdam wilde men dat de werkomgeving veel meer ging doen voor waar het bedrijf voor staat: mobiel werken en ‘Speed, Simplicity and Trust’. Ook wilde Vodafone een impuls voor de brand awareness en bedrijfstrots realiseren. In de markt was verdere merkversterking aan de orde. Vodafone wilde haar werkprocessen efficiënter en effectiever maken: de klant meer centraal.

How

In 2011 won Vodafone met haar kantoor in Maastricht de Winning Workplace Award, een prijs voor de ‘beste werkplek van Nederland’. Vodafone geldt inmiddels als een van de best-practices van Het Nieuwe Werken in Nederland. Leerpunten uit het concept in Maastricht zijn meegenomen in het ontwerp van het Amsterdamse concept, bijvoorbeeld de verdere aanscherping van de I Love We-ratio’s. Alles in het gebouw is middels projectinrichting door OCS+ Steelcase ingericht om de samenwerking en het delen van ideeën te bevorderen. De sfeer die er hangt, is aanstekelijk.

What

OCS+ Steelcase heeft in samenwerking met Vodafone Amsterdam het project turnkey opgepakt en een impuls weten te geven aan de brand awareness en bedrijfstrots. Uitgangspunt van dit Vodafone project was het versterken van het merk, het bieden van huisvesting aan grote delen van de business units gericht op de Consumenten en de Zakelijke markt en het effectiever en efficiënter maken van haar bedrijfsprocessen.

Reactie toevoegen

Meer weten over Vodafone?

Back to top